POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE

NOIEMBRIE 2023

Confidențialitatea dumneavoastră este importantă pentru noi. Această Politică de confidențialitate explică modul în care compania noastră gestionează și tratează datele dvs. personale i) atunci când descărcați aplicația Tudo PR sau vă înregistrați/vizitați site-ul nostru, www.Tudo PR.ro, ambele urmând să fie denumite în cele ce urmează „Platforma”; ii) intrați in relație cu noi pentru a utiliza Servicii pe care compania noastră le oferă, denumite în continuare 'Serviciile'; iii) candidați la o poziție în cadrul companiei noastre sau al unei companii cliente iv) ne furnizați bunuri sau Servicii sau acționați în calitate de reprezentant, angajat sau orice fel de agent al unei companii care ne furnizează bunuri sau Servicii; v) prelucrăm datele dumneavoastră la instrucțiunile sau ca urmare a acțiunilor unor terți.

1. SCOPUL ACESTEI POLITICI

Această Politică de confidențialitate ('Politica de confidențialitate', 'Politica') explică modul nostru de abordare a oricăror date personale pe care le colectăm de la dvs. sau pe care le-am obținut despre dvs. de la o terță parte și scopurile pentru care prelucrăm datele dvs. personale. De asemenea, indică drepturile pe care le aveți privind prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.

În cadrul acestei Politici folosim termenul 'prelucrare' pentru a acoperi toate activitățile care implică datele dvs. personale, inclusiv colectarea, manipularea, stocarea, partajarea, accesarea, utilizarea, transferul și eliminarea datelor.

Această Politică de confidențialitate este destinată să vă ajute în luarea deciziilor în cunoștință de cauză atunci când utilizați Platforma și Serviciile noastre, să înțelegeți modul în care datele dvs. personale pot fi prelucrate de noi ca rezultat al furnizării Serviciilor sau când solicitați să lucrați la sau cu compania noastră. Vă rugăm să acordați puțin timp pentru a o citi și înțelege.

2. CINE SUNTEM ȘI CE FACEM

Suntem TUDOR COMMUNICATION S.R.L.(„Societatea” sau „Tudo PR”), J40/11466/2015, CIF RO35024100, care poate fi contactata la adresa de e-mail: office@tudorcommunications.com și la adresa poștală Bucuresti, Str. Culmea Vehe nr 2, parter, ap. 4, sector 3, reprezentată legal prin Dl./D-na Tudor Mihaela, în calitate de Administrator.

Tudo PR ('Platforma') este o platformă prin care companiile („Clienții”) și jurnaliștii sunt aduși împreună pentru a facilita accesul în media al conținutului de calitate produs de mediul de afaceri („Serviciul”).

Platforma mai funcționează și ca o interfață între jurnaliști și companiile care caută candidați calificați pentru poziții din domeniul comunicării, marketing-ului și altele asemenea. Orice referiri la Platformă vor fi înțelese în continuare ca referiri atât la aplicația Tudo PR, cât și la site-ul nostru, www.Tudo PR.ro.

3. CUM SĂ NE CONTACTAȚI

Responsabilul nostru cu Protecția Datelor cu Caracter Personal (DPO) este D-na Tudor Mihaela, pe care o puteți contacta dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate sau doriți să vă exercitați drepturile cu privire la protecția datelor dvs. cu caracter personal, prin trimiterea unui email la office@tudorcommunications.com.

4. CE DATE PERSONALE COLECTĂM

Putem colecta date personale de la dvs. în cursul activității noastre, prin utilizarea Platformei noastre de către dvs., atunci când ne contactați sau solicitați informații de la noi, când angajați Serviciile noastre sau ca urmare a relației dvs. cu clienții noștri.

Atât Platforma, cât și Serviciile noastre sunt adresate companiilor și persoanelor peste 18 ani, astfel încât nu intenționăm să colectăm și să prelucrăm prin intermediul Platformei noastre date ale unor persoane sub această vârstă.

Scopul nostru principal în colectarea de date personale de la dvs. este de a ne ajuta la:

  • Verificarea identității dvs.
  • Furnizarea Serviciilor noastre
  • Îmbunătățirea, dezvoltarea șI comercializarea noilor servicii
  • Soluționarea cererilor făcute de dvs. în Platformă sau în legătură cu Serviciile noastre
  • Investigarea sau soluționarea de cereri sau litigii
  • Respectarea oricărei legi aplicabile, hotărâri judecătorești, act judiciar sau a cerințelor unei autorități
  • Executarea contractelor noastre cu dvs.
  • Protejarea drepturilor, proprietății sau siguranței noastre sau a terților, inclusiv a altor clienți și utilizatori ai Platformei sau ai Serviciilor noastre.
  • Scopuri de recrutare
  • Administrarea afacerilor și respectarea legislației
  • Efectuarea de comunicări de marketing
  • Utilizarea în alte cazuri în care acest lucru este cerut sau permis de lege Pentru a realiza aceste obiective, putem prelucra următoarele date cu caracter personal:
  • Dacă intrați in contact cu noi prin intermediul Platformei

    Dacă sunteți vizitator al Platformei Tudo PR prelucrăm informații obținute prin intermediul fișierelor de tip cookie, precum: preferințe de afișare a Platformei, acordul în privința prelucrării datelor prin cookies sau informații ce nu pot fi folosite pentru a vă identifica cu un profil unic. Aplicația mobilă Tudo PR utilizează doar cookie-uri de sesiune, care se șterg după ce o părăsiți. Toate informațiile despre cookie-urile folosite pe Platforma noastră se regăsesc în Politica de cookie.

    Daca doriți să creați și utilizați un cont de utilizator pe Platformă

    • Nume și prenume
    • Date de contact (email, telefon)
    • User și parolă cont
    • Opțiune de acceptare Termene si condiții și Politici de confidențialitate
    • Date certificat de înmatriculare companie reprezentată
    • Dacă sunteți vizitator al Platformei și intrați în relație cu noi folosind formularul de contact din Platformă sau chat-ul live:

    Daca doriți să creați și utilizați un cont de utilizator pe Platformă

    • Nume și prenume
    • Date de contact (email, telefon)
    • alte informații pe care alegeți să ni le furnizați prin intermediul câmpului 'Mesaj' din cadrul formularului de contact sau al chat-ului live
  • Dacă sunteți jurnalist și intrați in relație cu noi pentru a prelua sau edita conținut existent în Platformă

    • Nume și prenume
    • Pseudonim
    • Date de contact (adresa de email și numărul de telefon)
    • User și parolă cont
    • Opțiune de acceptare Termene si condiții și Politici de confidențialitate
    • Tip acces (preluare știri sau editare)
    • Detalii documentație necesară în vederea înregistrării jurnalistului editor
    • Detalii pentru sau provenite din training-ul jurnalistului editor
    • Date financiare (ID tranzacție, data plații, data operațiunii, suma de plată, banca ordonatoare)
    • Detalii referitoare la activitate (număr editări aprobate / respinse, număr credite și puncte bonus, remunerația corespunzătoare numărului de credite și puncte bonus)
    • Fotografii, înregistrări audio și/ sau video preluate în cadrul sau în legătură cu Platforma și/sau cu evenimentele noastre sau asociate profilurilor dvs. pe platformele prin intermediul cărora interacționați cu noi (Google mail, de exemplu)
    • Categorii speciale de date cu caracter personal, pe care ni le furnizați în scopul participării la întâlniri și evenimente, cum ar fi preferințele dietetice, care pot dezvălui informații despre sănătatea dumneavoastră sau credințele religioase
    • Orice alte informații personale referitoare la dvs. sau la alte terțe părți pe care ni le-ați putea furniza în legătură cu Serviciile noastre
  • Dacă acționați în calitate de reprezentant, angajat sau orice fel de agent al unei companii care ne este Client sau care ne furnizează bunuri sau Servicii

    În cursul relației noastre cu alte persoane juridice, ne pot fi transmise date personale cum ar fi date personale referitoare la personalul, managerii, agenții, colaboratorii, consultanții si alții asemenea ai furnizorilor sau clienților noștri sau ai Persoanelor împuternicite de aceștia.

    Datele prelucrate cu privire la dvs. în acest context sunt, de regulă:

    • Nume și prenume
    • Date de contact (adresa de email și numărul de telefon)
    • Date de identificare a persoanei juridice reprezentate
    • Funcție și/sau raport în care vă aflați cu persoana juridicăate
    • Detalii pentru sau obținute din training-ul pentru utilizarea Platformei
    • Date necesare soluționării reclamațiilor, inclusiv un identificator al reclamației
    • Înregistrări audio șI/ sau video, fotografii preluate în cadrul sau în legătură cu platforma șI/sau cu evenimentele noastre sau asociate profilurilor dvs. Pe platformele prin intermediul cărora interacționațI cu noi (google mail, de exemplu)
    • Categorii speciale de date cu caracter personal, pe care ni le furnizațI în scopul participării la întâlniri șI evenimente, cum ar fi preferințele dietetice, care pot dezvălui informații despre sănătatea dumneavoastră sau credințele religioase
    • În funcție de necesitățI, pot fi prelucrate si alte tipuri de date transmise de partenerul nostru contractual.
  • Dacă interacționați cu noi prin intermediul rețelelor de socializare

    • Nume și prenume
    • Date profil rețele socializare si platforme online (pseudonim, fotografie, biografie)
    • Conținut mesaj rețele socializare, recenzii, evaluări, date de localizare
  • Dacă prelucrăm datele dumneavoastră la instrucțiunile sau ca urmare a acțiunilor unor terți

    Dacă sunteți o persoană ale cărei date personale sunt prelucrate de noi ca rezultat al furnizării Serviciilor clienților noștri sau ca urmare a acțiunilor unor terți, putem prelucra o varietate de date personale diferite în funcție de Serviciile furnizate.

    Dacă datele dvs. ne sunt furnizate în contextul articolelor, interviurilor sau comunicatelor de presă

    Este posibil să prelucrăm datele dvs. la instrucțiunile clienților noștri în contextul în care apăreți ca autor, intervievat, subiect sau alte asemenea într-un articol, comunicat, interviu sau alt tip de material publicat în Platformă. Datele pe care le putem prelucra în astfel de ocazii sunt:

    • Nume și prenume
    • Date de contact (email, telefon)
    • Identification data of the company you are associated with in the context of the published material
    • Photographs or audio/video recordings
    • Author's biography
    • Content of the published material

    Dacă datele dvs. ne sunt furnizate în contextul unor evenimente Este posibil să prelucrăm datele dvs. la instrucțiunile clienților sau partenerilor noștri în contextul organizării de sau participării la evenimente. Datele pe care le putem prelucra în astfel de ocazii sunt:

    • Nume și prenume
    • Date de contact (email, telefon)
    • Identification data of the company represented, namely the organizer of the event
    • Dietary preferences, which may reveal information about your health or religious beliefs
    • Fotografii sau înregistrări audio/video

    Dacă datele dvs. ne sunt furnizate în contextul unor evenimente. Este posibil să prelucrăm datele dvs. la instrucțiunile clienților sau partenerilor noștri în contextul organizării de sau participării la evenimente. Datele pe care le putem prelucra în astfel de ocazii sunt:

    • Nume și prenume
    • Date profil rețele socializare si platforme online (pseudonim, fotografie, biografie)
    • Conținut mesaj rețele socializare, postări, recenzii, evaluări, date de localizare
    • Fotografii sau înregistrări audio/video

    Dacă dvs. va aflați în poziția de a ne furniza datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să le comunicați acest fapt înainte de dezvăluire, precum și modalitatea în care datele urmează a fi prelucrate, conform politicii noastre de confidențialitate.

  • Dacă sunteți un potențial candidat

    Tudo PR colectează informații de la și despre candidați în legătură cu oportunitățile de angajare sau colaborare disponibile. Aceste informații pot include date prezente în CV-uri, documente de identificare, fotografii, înregistrări academice, cursuri sau certificări obținute, istoric de muncă, angajare și referințe. Pentru clienții care recrutează prin intermediul Platformei, Tudo PR utilizează datele personale care figurează în aplicația dvs. pentru a le pune la dispoziția acestora. Companiile care accesează datele dvs. sunt în întregime responsabile pentru orice prelucrări cu privire la acestea, Tudo PR neavând control sau influență în ce privește politicile și procedurile acestora de protecție a datelor cu caracter personal. Pentru a fi informat cum vor fi prelucrate datele dvs. cu caracter personal de companiile care au accesat aplicația dvs. sau care au postat un job la care doriți să aplicați, va recomandăm să citiți politicile acestora de confidențialitate. În nume propriu, Tudo PR utilizează datele dvs. personale pentru a vă suprapune abilitățile, experiența și educația cu posturile specifice oferite. Aceste informații sunt transmise managerilor responsabili de angajare și persoanelor implicate în procesul de recrutare pentru a decide în privința invitării dvs. la un interviu. Tudo PR poate colecta date suplimentare de la dvs. dacă sunteți invitat la etapa de interviu (sau echivalent) și după aceea. În legătură cu activitățile noastre de recrutare, putem colecta, de asemenea, categorii speciale de date cu caracter personal din partea candidaților cu privire la care avem o obligație prevăzută de legislația muncii în acest sens, dacă informațiile sunt relevante pentru viitorul lor mediu de lucru la Tudo PR sau oferirea viitoare de beneficii aferente angajării sau cu acordul dvs. explicit. De exemplu, este posibil să fie nevoie să colectăm informații despre dizabilitățile unui candidat, pentru a oferi un mediu de lucru adecvat pentru acel candidat, dacă acesta este recrutat.

    Tudo PR poate colecta date personale despre candidați din următoarele surse:

    • Direct de la dvs. - de exemplu, informațiile pe care le furnizați atunci când aplicați pentru o poziție direct, prin Platforma noastră sau folosind datele noastre de contact
    • De la agenții de recrutare - de exemplu, atunci când o agenție de recrutare vă indică drept potențial candidat
    • Prin intermediul surselor publice disponibile online - de exemplu, în cazul în care aveți un profil profesional publicat online, relevant pentru tipul postului (de exemplu, pe site-ul angajatorului dvs. actual, pe o platformă de recrutare sau pe o rețea de socializare, cum ar fi LinkedIn)
    • Prin recomandare - de exemplu, prin intermediul unei referințe a unui fost angajat / angajator sau al unei persoane care v-a recomandat
  • Pentru reprezentanți ai clienților sau ai potențialilor clienți corporativi, colectăm, de asemenea, date care ne permit să promovăm produsele și Serviciile noastre care ar putea fi de interes. În acest scop, putem colecta:

    • Nume și prenume
    • Date de contact (adresa de email și numărul de telefon)
    • Date de identificare a persoanei juridice reprezentate
    • Date cu privire la preferințele de marketing
    • Date furnizate in scopul participării la programe de fidelizare sau oferte promoționale
    • Informații suplimentare pot fi colectate, cum ar fi evenimentele la care participați
  • Date prelucrate de terțe părți

    Date prelucrate prin plugin-urile rețelelor de socializare. Vă informăm că, prin accesarea Platformei noastre, terțe părți pot colecta date despre dumneavoastră ca urmare a integrării plugin-urilor rețelelor de socializare, cum ar fi butoanele „Like” și „Share”, chiar dacă nu ați apăsat pe acestea sau nu sunteți membru al rețelelor de socializare respective. Compania noastră nu este implicată în niciun fel în operațiunile de prelucrare a datelor de către rețelele de socializare, în afară de colectare și transmitere, care au loc automat, fără ca noi să avem acces sau control cu privire la datele colectate de rețelele de socializare. Pentru mai multe informații va rugăm să consultați politicile de confidențialitate ale rețelelor de socializare ale căror plugin-uri figurează pe Platforma noastră (Facebook, Twitter, Instagram etc).

    Date prelucrate pentru plățile efectuate prin intermediul Platformei. Putem folosi Servicii de plată terțe pentru a colecta plățile efectuate prin intermediul Platformei. Dacă doriți să efectuați o plată prin intermediul Platformei, puteți fi direcționat către o pagină web care este găzduită de un furnizorul nostru de Servicii de plată, Netopia Payments S.R.L. (mobilPay) sau de o persoană împuternicită de acesta și nu de către Tudo PR. Orice date cu caracter personal pe care le furnizați printr-o pagină a furnizorului de Servicii de plată, precum numerele cardurilor de credit sau debit, vor fi colectate de acesta și nu de Tudo PR și vor fi supuse Politicii de confidențialitate a furnizorului. Compania noastră nu are acces sau control cu privire la aceste date, acestea fiind direct prelucrate de mobilPay, și nu este responsabilă pentru utilizarea informațiilor colectate de către furnizorul de Servicii de plată.

    Link-uri externe. Platforma noastră poate conține linkuri către site-uri terțe. Oferim aceste link-uri doar ca facilitate, iar compania noastră nu controlează și nu este responsabilă pentru practicile de confidențialitate sau conținutul acestor site-uri. Responsabilitatea pentru modul de prelucrare a datelor dvs. cu caracter personal de către aceste terțe părți le revine în integralitate. Vă rugăm ca, înainte de a accesa aceste site-uri, să studiați politica lor de confidențialitate și termenii de utilizare, pentru a vă asigura că datele dvs. sunt prelucrate conform așteptărilor dvs.

5. CUM FOLOSIM DATELE PERSONALE

Datele cu caracter personal colectate de la dvs. vor fi folosite de compania noastră doar în scopurile prevăzute de lege:

  • Îndeplinirea Serviciilor și soluționarea cererilor. Prelucrăm datele personale pe care ni le transmiteți în timpul utilizării Platformei sau a Serviciilor noastre pentru a ne permite să aducem la îndeplinire Serviciile și să soluționăm cererile pe care ni le transmiteți. Platforma noastră utilizează interfețe de utilizator diferite pentru a vă permite să solicitați informații despre Serviciile noastre, inclusiv formulare de contact electronice și un serviciu de informații telefonice. Pot fi solicitate date de contact în fiecare caz și alte detalii despre date personale care sunt relevante pentru solicitarea dvs.. Aceste informații sunt utilizate pentru a ne permite să răspundem solicitărilor dumneavoastră. În ceea ce privește comunicările privind solicitările dvs., putem să vi le transmitem prin email sau telefon, inclusiv prin SMS.

    Care este baza noastră legală? Dacă ne contactați în nume propriu, este necesar să prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne îndeplini obligațiile în conformitate cu un contract pe care îl putem avea cu dvs.. Dacă ne contactați în calitate de reprezentant al unei companii care este potențial client sau client, prelucrăm datele dvs. în virtutea obligației noastre legale de a semna valabil, respectiv de a executa contractul cu persoana juridică pe care o reprezentați. Nefurnizarea acestor date conduce în mod automat la imposibilitatea încheierii și/ sau executării contractului, respectiv la imposibilitatea soluționării cererii dvs.. Dacă prelucrăm datele dvs. transmise de sau în vederea punerii la dispoziția clienților corporativi cu care am încheiat contracte, facem acest lucru în scopul îndeplinirii interesului legitim al companiei noastre în ceea ce privește furnizarea Serviciilor noastre în cadrul termenilor contractuali.

  • Administrarea afacerilor și respectarea legislației. Putem folosi datele dvs. personale pentru următoarele activități de administrare a afacerilor și respectare a legislației: ● administrarea conturilor-client, ● îmbunătățirea calității Serviciilor și a activităților de mentenanță a contractelor ● analiza și monitorizarea vânzărilor ● derularea de campanii de promovare și de programe de fidelizare ● în legătură cu potențiale tranzacții de afaceri ● cum ar fi o fuziune, o restructurare sau o vânzare, prevenirea fraudelor, protejarea drepturilor, siguranței sau a proprietății Tudo PR sau a persoanelor care o compun, a angajaților, furnizorilor sau altor asemenea, exercitarea drepturilor legale, incluzând, fără a se limita la organizarea recuperarii debitelor și/ sau a proprietătii societății și desfasurararea procedurilor judiciare sau a formalitatilor extrajudiciare în legatura cu executarea contractului; solutionarea oricaror situatii juridice și/ sau judiciare aflate in legatura cu executarea Contractului; soluționarea disputelor sau reclamațiilor; , conformarea cu privire la obligațiile legale și solicitările din partea autorităților, incluzând transmiterea/divulgarea datelor cu caracter personal catre institutiile sau autoritatile publice, in masura in care este obligatoriu prin lege

    Care este baza noastră legală? În cazul în care folosim datele dvs. personale pentru a ne conforma obligațiilor legale, cum este cazul ultimelor două puncte din lista de mai sus, o facem tocmai pentru că este obligația noastră legală să folosim datele dvs. personale în acest scop. În celelalte cazuri, prelucrăm date cu caracter personal pentru că este în interesul nostru legitim sau al unui terț să facem acest lucru.

  • Marketing. Putem realiza activități de marketing și remarketing prin utilizarea datelor dvs. personale. Comunicările noastre sunt destinate informării dvs. cu privire la serviciile noastre sau ale partenerilor noștri, programe de fidelitate, oferte promoționale, evenimente sau alte subiecte care v-ar putea interesa. În acest sens, vă putem trimite diferite tipuri de mesaj, cum ar fi email/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc, conținând informații generale si tematice, informații cu privire la servicii similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau cu privire la care ați arătat interes, precum si alte comunicări comerciale cum ar fi cu privire la cercetări de piața si sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate în Platformă. Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / adăugate sau achiziționate) pentru a crea un profil. În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing și activitățile de remarketing pe consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul pentru marketing în orice moment prin: ● Accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi; ● Trimiterea unui email la adresa office@tudorcommunications.com. Puteți să vă retrageți consimțământul pentru remarketing accesând linkurile de mai jos: ● pentru Google: https://support.google.com/ads/answer/2662922?hl=en; ● pentru Facebook: https://www.facebook.com/ads/website_custom_audiences/. ● prin gestionarea preferințelor prin utilizarea modulului cookie afișat în Platformă În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând prin mijloacele descrise mai sus să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing. Este posibil să utilizăm datele dvs. cu caracter personal pentru a vă trimite informații importante cu privire la Platformă, Servicii, starea contului dvs., contractul nostru, această Politică de confidențialitate sau orice alte politici, acorduri sau tranzacții relevante pentru utilizarea de către dvs. a Platformei sau a Serviciilor noastre. Aceste informații pot fi importante pentru utilizarea Platformei sau a Serviciilor de către dvs. și nu reprezintă marketing direct, ci o modalitate de a gestiona relația noastră contractuală cu dvs. sau cu compania pe care o reprezentați și / sau de a respecta o obligație legală. De asemenea, este posibil, în cadrul activităților noastre de promovare, să redistribuim postări ale dvs. care au legătură cu compania sau evenimentele noastre.

    Care este baza noastră legală? Este în interesul nostru legitim de a ne promova Serviciile să folosim datele personale în scopuri de marketing. Aveți dreptul de a vă opune în orice moment prelucrării datelor cu caracter personal care vă privesc în scop de marketing direct, iar datele dvs. cu caracter personal nu vor mai fi prelucrate în acest scop. De fiecare dată când este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vă vom solicita consimțământul înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră.

  • Analiză Folosim cookie-uri pentru a vă oferi o experiență personalizată de navigare și utilizare a Platformei sau Serviciilor noastre. Prin utilizarea acestor informații, putem măsura eficacitatea conținutului nostru și modul în care vizitatorii folosesc Platforma și Serviciile noastre. Acest lucru ne permite să aflăm care părți ale Platformei noastre sunt cele mai interesante. Informațiile preluate prin cookie-uri nu vă pot identifica în mod unic. Vă rugăm consultați Politica de cookie pentru informații suplimentare.

    Care este baza noastră legală? Folosim datele dvs. personale colectate prin cookie-uri dacă ne-ați oferit consimțământul, astfel încât să ne asigurăm că oferim cea mai bună experiență pentru dvs.. Aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, prin intermediul modulului de administrare cookie-uri pe care îl puteți accesa prin Platformei noastre, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia;

  • Recrutare. Folosim datele dvs. personale pentru a vă evalua adecvarea pentru orice poziție pentru care ați putea aplica în cadrul companiei noastre, inclusiv poziții la nivel de angajat sau colaborator, dacă o astfel de aplicație a fost primită online, pe hârtie sau ca aplicație în persoană. De asemenea putem folosi datele dvs. pentru a le trimite clienților noștri care doresc să recruteze prin intermediul Platformei.

    Care este baza noastră legală? În cazul în care folosim datele dvs. personale în cadrul procesului de recrutare, este în legătură cu faptul că este interesul nostru legitim să analizăm candidatura dvs. pentru a vă evalua adecvarea pentru orice poziție pentru care ați putea aplica în cadrul companiei noastre. În cazul în care folosim datele dvs. personale în cadrul procesului de angajare sau perfectare a unei colaborări, este în legătură cu faptul că luăm măsuri la cererea dvs. pentru a încheia un contract pe care îl putem avea cu dvs.. Nefurnizarea acestor informații conduce în mod automat la imposibilitatea încheierii și/sau executării contractului. În cazul în care folosim datele dvs. personale pentru a le pune la dispoziția clienților noștri care doresc să recruteze, facem acest lucru în baza contractului nostru cu dvs.. În legătură cu activitățile noastre de recrutare, putem prelucra, de asemenea, categorii speciale de date cu caracter personal din partea candidaților atunci când: ● prelucrarea este necesară în scopul îndeplinirii obligațiilor noastre specifice în domeniul ocupării forței de muncă (date cu privire la sănătate, de exemplu) ● prelucrarea se referă la date cu caracter personal care sunt făcute publice în mod manifest de către dvs. (de exemplu orientarea sexuală, credințele filozofice sau religioase) Putem prelucra date referitoare la condamnări penale și infracțiuni atunci când prelucrarea este autorizată de dreptul Uniunii sau de dreptul intern care prevede garanții adecvate pentru drepturile și libertățile persoanelor vizate. Consultați Politica de confidențialitate pentru recrutare pentru detalii complete.

  • Profilarea şi luarea de decizii automate. Putem folosi datele dvs. personale pentru crearea de profiluri în scopul efectuării campaniilor noastre de remarketing. Astfel, putem să colectăm și să prelucrăm anumite informații cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător în timpul vizitării Platformei noastre, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs.. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar într-o măsură semnificativă.

    Dacă ne-ați oferit consimțământul pentru remarketing si doriți ulterior să vă exercitați dreptul de opt-out, puteți renunța la remarketing conform punctului 5, secțiunea III din această Politică de confidențialitate.

    CARE ESTE TEMEIUL LEGAL ÎN BAZA CĂRUIA PRELUCRĂM DATELE DVS. PERSONALE. Prelucrăm datele dvs. cu caracter personal: ● Pentru a ne îndeplini obligațiile în conformitate cu orice contract pe care îl putem avea cu dvs. ● Când este în interesul nostru legitim sau interesul legitim al unei terțe părți să folosim datele personale astfel încât să ne asigurăm că furnizăm Serviciile în cel mai bun mod posibil ● Când este obligația noastră legală să folosim datele dvs. personale pentru a ne conforma reglementărilor legale aplicabile. ● Când dvs. ne-ați oferit consimțământul ● Este posibil sa prelucrăm categorii speciale de date atunci când: ● prelucrarea este necesară în scopul îndeplinirii obligațiilor noastre specifice în domeniul ocupării forței de muncă (date cu privire la sănătate, de exemplu) ● prelucrarea este necesară pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță ● prelucrarea se referă la date cu caracter personal care sunt făcute publice în mod manifest de către dvs. (de exemplu date cu privire la credințele religioase sau orientarea sexuală)

6. CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM DATELE DVS. PERSONALE

Tudo PR poate împărtăși date personale cu diverse categorii de terțe părți, după cum este necesar:

  • Părțile terțe implicate în cadrul serviciilor pe care le oferim clienților, cum ar fi procesatori de plăti, potențiali parteneri și furnizori la organizare evenimente, campanii de fidelizare, concursuri, tombole sau oferte promoționale, agenții de marketing, PR, publicitate, producție publicitară, organizare evenimente
  • Furnizori de internet și telefonie, sisteme informatice și software, cloud și hosting, asistență IT, stocare a documentelor și informațiilor, eliminare confidențială a deșeurilor, platforme și/ sau furnizori de revizuire sau management al documentelor și al activităților, procesare și traducere a documentelor, secretariat, audit, training
  • Consultanții noștri profesionali, ca avocații, evaluatorii, consultanții fiscali și contabilii sau alți experți;
  • Companii și platforme de resurse umane și salarizare, platforme de călătorii, firme de pază și organisme de administrare a clădirilor, delegați, furnizori poștali sau curieri
  • Terți furnizori de servicii care ne asistă la operarea și interpretarea datelor obținute în cadrul campaniilor de promovare online sau gestionează serviciul de newsletter
  • Potențiali cumpărători ai afacerii sau ai unor părți din afacerea noastră
  • Parteneri, clienți, colaboratori
  • Autorități publice sau de reglementare, autorități fiscale

Vă rugăm să rețineți că această listă nu este exhaustivă și pot exista exemple în care trebuie să împărtășim date personale cu alte părți pentru a furniza Serviciile cât mai eficient posibil sau pentru a proteja drepturile, siguranța, proprietatea companiei noastre sau ale persoanelor care o compun, a angajaților, furnizorilor sau altor asemenea, pentru a răspunde unor reclamații sau pentru a preveni frauda și activitățile ilegale.

7. UTILIZAREA COOKIE-URILOR

Platforma noastră utilizează cookie-uri cu scopul de a analiza tendințele de trafic și preferințele utilizatorilor noștri sau pentru a vă putea transmite mesaje publicitare prin tehnici de remarketing (de exemplu, puteți vedea bannerele noastre publicitare pe alte site-uri care pun la dispoziție spațiu publicitar, după ce ne-ați vizitat Platforma. Cookie-urile sunt, în general, fișiere de tip text, module sau tehnologii similare, pe care browser-ul computerului, tabletei sau telefonului dvs. mobil le poate stoca în momentul în care vizitați Platforma noastră. Fișierele de acest tip au durate determinate de păstrare și rămân pasive, nu conțin malware și nu accesează informații de pe hard-drive-ul dvs.. Aceste tipuri de fișiere pot fi accesate doar de webserver-ul care le-a plasat. Prin utilizarea acestor informații, putem măsura eficacitatea conținutului nostru și modul în care vizitatorii folosesc Platforma și serviciile noastre. Aceasta ne permite să aflăm ce părți ale Platformei sunt cele mai atractive pentru vizitatorii noștri. Platforma web utilizează serviciul de remarketing Google AdWords și Facebook pentru a face publicitate pe site-uri ale unor terțe părți vizitatorilor care au accesat Platforma noastră anterior. Acest lucru poate însemna că facem publicitate vizitatorilor anteriori care nu au finalizat o acțiune pe Platforma noastră, cum ar fi folosirea formularului de contact pentru a face o cerere. Aceasta ar putea fi sub forma unei reclame pe pagina cu rezultatele căutării Google, pe un site din rețeaua Google Display sau undeva pe Facebook. Vânzătorii terți, inclusiv Google și Facebook, folosesc cookie-uri pentru a difuza anunțuri pe baza vizitelor anterioare ale unui utilizator pe Platformă. Toate datele colectate vor fi utilizate în conformitate cu politica noastră de confidențialitate, precum și cu politicile de confidențialitate Google și Facebook. Astfel, prin cookies și tag-urile de acțiune pe care noi și partenerii noștri le folosim pe această Platformă (prin servere de publicitate, servere de conținut, agenți de analiză a Platformei, etc), putem avea acces la informații anonime ce au legătură cu dumneavoastră:

  • Adresa IP
  • Țara și serverul la care computerul dumneavoastră este conectat;
  • Sistemul de operare, tipul de browser și de computer pe care le folosiți;
  • Configurarea Java sau a cookie-urilor
  • Preferințele de cumpărare și comportamentul dumneavoastră pe această Platformă, cum ar fi paginile pe care le-aţi vizitat, căutările pe care le-aţi efectuat și produsele pe care le-ați vizualizat / cumpărat, data și ora vizitei sau comenzii, numărul de vizite și comenzi, numărul de vizite pe sesiune de navigare și pe tip de server, adresele URL de unde ați venit, numele de domenii și paginile web pe care navigați, hobby-urile și stilul de viață, grupurile la care sunteți afiliați;
  • Informații demografice și informații despre codul de zonă asociat cu serverul dumneavoastră;
  • Aplicații și plug-in-uri, precum și orice termeni folosiți în căutarea pe Platforma noastră
  • Adresa website-ului care v-a condus către Platforma noastră. Colectăm aceste informații într-o manieră care nu permite identificarea dumneavoastră personală. Totuși, este posibil ca la un moment dat - noi și/sau partenerii noștri - să asociem aceste informații cu identitatea dumneavoastră, dacă aveți cont de utilizator. Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs. în timpul vizitării Platformei noastre, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Vă rugăm să Consultați Politica de cookie pentru a afla toate informațiile despre modulele cookie pe care le folosim, scopul acestora, modul de gestionare și ștergere a modulelor cookie, respectiv modul în care vă puteți exercita preferințele.
8. PERSOANE ÎMPUTERNICITE, OPERATORI INDEPENDENȚI ȘI OPERATORI ASOCIAȚI

Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care transmiterea de date personale către persoane împuternicite, operatori independenți și operatori asociați se realizează numai în temeiul unui angajament care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că gestionarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv. Putem numi persoane împuternicite subcontractanți după cum este necesar să livrăm Serviciile. Efectuăm diligențe corespunzătoare și punem în operă documentația contractuală necesară în legătură cu orice subcontractant, pentru a ne asigura că prelucrează datele personale în mod corespunzător și în conformitate cu obligațiile legale și de reglementare.

În continuare, putem desemna operatori independenți de date cu caracter personal atunci când este în legătură cu livrarea Serviciilor (de exemplu, dar fără limitare, avocați, agenții de recrutare sau alți experți terți, clienți corporativi), respectând obligațiile legale și de reglementare cu privire la datele personale, inclusiv, dar fără limitare, cu privire la punerea în aplicare a garanțiilor adecvate. De asemenea, este posibil să împărtășim aceste informații, în conformitate cu legislația în vigoare, cu operatori de date asociați, cum ar fi entitățile afiliate sau partenere. Noi și operatorii de date independenți și asociați cu care lucrăm ne stabilim drepturile și obligațiile reciproce în cadrul unui „Acord de prelucrare a datelor cu caracter personal între operatori independenți/ asociați („Acordul”) în care suntem Părți. Acordul reflectă în mod adecvat rolurile și raporturile noastre, în calitate de operatori independenți/ asociați, față de dvs.. De regulă, esența acestui acord este următoarea:

Părțile au calitatea de Operatori de date independenți/asociați, determinând în mod independent/ în comun scopul și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. Datele sunt prelucrate în scopul principal al oferirii Serviciilor și soluționării cererilor, precum și pentru administrarea afacerilor și respectarea legislației (administrarea conturilor de client, îmbunătățirea calității Serviciilor oferite și a activităților de mentenanță a contractelor; analiza si monitorizarea vânzărilor; în legătură cu potențiale tranzacții de afaceri, cum ar fi o fuziune, o restructurare sau o vânzare; prevenirea fraudelor; soluționarea disputelor sau reclamațiilor; protecția drepturilor, siguranței, proprietății societății - Operator sau a persoanelor care o compun, a angajaților, furnizorilor sau altor asemenea; conformarea cu obligațiile legale și solicitările din partea autorităților; exercitarea drepturilor legale); marketing, fidelizare, cunoașterea și analiza clienților (scopuri secundare). Fiecare Operator independent/asociat este exclusiv responsabil să se asigure că datele personale aflate sub controlul fiecăruia sunt prelucrate legal. Fiecare Operator independent/asociat va răspunde cererilor Persoanelor Vizate care îi sunt adresate lui. Dacă cererile Persoanelor vizate se referă la date sau operațiuni de prelucrare pentru care celălalt Operator asociat este responsabil, cererea Persoanei Vizate va fi transmisă acestuia din urmă spre soluționare, Persoana Vizată fiind notificată despre acest fapt. Fiecare Operator independent/asociat este exclusiv responsabil de asigurarea transmiterii Notificării privind Prelucrarea Datelor cu caracter personal către Persoanele vizate ale căror date îi aparțin la origine. Indiferent de clauzele Acordului, Persoana vizată își poate exercita drepturile cu privire la și în raport cu fiecare dintre Operator

9. UNDE TRANSFERĂM DATELE PERSONALE?

Pentru a furniza Serviciile sau pentru alte scopuri ale prelucrării aici enumerate și, în mod particular, dacă este implicat un element de extraneitate, este posibil să fie necesar să transferăm datele dvs. personale către locații din afara Spațiului Economic European. În orice caz, înainte de a transfera datele personale într-o altă jurisdicție, ne vom asigura că există o decizie privind caracterul adecvat al nivelului de protecție sau că operatorul sau persoana împuternicită de operator din jurisdicția respectivă oferă garanții adecvate sau se aplică una din următoarele excepții:

  • dvs. v-ați exprimat în mod explicit acordul cu privire la transferul propus, după ce ați fost informat asupra posibilelor riscuri pe care astfel de transferuri le pot implica;
  • transferul este necesar pentru executarea unui contract între dvs. și noi sau pentru aplicarea unor măsuri precontractuale adoptate la cererea dvs.;
  • transferul este necesar pentru încheierea unui contract sau pentru executarea unui contract încheiat în interesul dvs. între noi și o altă persoană fizică sau juridică;
  • transferul este necesar din considerente importante de interes public;
  • transferul este necesar pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
  • transferul este necesar pentru protejarea intereselor dvs. vitale sau ale altor persoane, atunci când persoana vizată nu are capacitatea fizică sau juridică de a-și exprima acordul.
  • transferul se realizează dintr-un registru care are scopul de a furniza informații publicului și care poate fi consultat de public
10. PENTRU CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS. PERSONALE

Păstrăm datele personale pe care le colectăm de la și despre dvs. atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopul pentru care le-am colectat și în scopul satisfacerii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare. Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru datele personale pe care le prelucrăm, luăm în considerare natura, domeniul de aplicare, contextul și scopurile prelucrării, riscurile cu grade diferite de probabilitate și gravitate pentru drepturile și libertățile dvs., cerințele legale, contabile sau de raportare aplicabile, precum și dacă putem atinge scopurile prelucrării prin alte mijloace.

Revizuim permanent necesitatea păstrării datelor dvs. personale și, la împlinirea termenelor de retenție, distrugem datele dvs. personale într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite. În cazul în care rezultă în mod rezonabil că datele nu mai sunt necesare, le putem distruge imediat, fără nicio notificare sau răspundere (de exemplu, in cazul candidaților care nu au fost selectați pentru un post în cadrul companiei noastre, CV-urile acestora nu vor fi păstrate).

11. CONFIDENȚIALITATEA ȘI SECURITATEA DATELOR DVS. PERSONALE

Aplicăm măsuri tehnice, fizice și organizatorice adecvate, care sunt proiectate în mod rezonabil pentru a proteja datele personale împotriva distrugerii, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat și împotriva altor forme ilegale de prelucrare. Accesul la datele personale este limitat la destinatarii autorizați pe baza necesității de a le cunoaște. Menținem un program cuprinzător de securitate a informațiilor, proporțional cu riscurile asociate prelucrării. Programul este adaptat în mod continuu pentru a atenua riscurile operaționale și pentru a proteja datele personale, luând în considerare practicile acceptate în domeniu. De asemenea, vom folosi măsuri de securitate îmbunătățite atunci când prelucrăm orice fel de categorii speciale de date personale.

Toți partenerii noștri, angajații, consultanții, lucrătorii, operatorii și persoanele împuternicite (adică cei care prelucrează datele dvs. personale în numele nostru, în scopurile enumerate mai sus), care au acces la și sunt asociate cu prelucrarea datelor personale, sunt obligați la respectarea confidențialității acestor date personale și la garantarea aceluiași nivel de protecție ca cel furnizat de compania noastră.

12. DREPTUL DE ACCES ȘI ALTE DREPTURI

Aveți următoarele drepturi în legătură cu datele personale pe care le prelucrăm sau deținem despre dvs.:

Dreptul de acces: Dacă ne cereți, vom confirma dacă procesăm datele dvs. personale și, dacă este permis de lege, vă vom furniza o copie a acestor datele personale (împreună cu anumite alte detalii). Dacă aveți nevoie de copii suplimentare, este posibil să fie necesar să percepem o taxă rezonabilă bazată pe costurile administrative.

Dreptul la rectificare: Dacă datele personale pe care le deținem despre dvs. sunt inexacte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați rectificarea acestora. Dacă aveți dreptul la rectificare și dacă am împărtășit datele dvs. personale altor persoane, le vom informa despre rectificare dacă este posibil. Dacă ne întrebați, acolo unde este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom spune și cu cine am împărtășit datele dvs. personale, astfel încât să îi puteți contacta direct.

Dreptul de ștergere: Ne puteți cere să ștergem sau să suprimăm datele dvs. personale în anumite circumstanțe, cum ar fi cazul în care nu mai avem nevoie de ele. Dacă aveți dreptul la ștergere și dacă am împărtășit datele dvs. personale altor persoane, le vom informa despre ștergerea datelor acolo unde este posibil. Dacă ne întrebați, unde este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom spune cu cine am împărtășit datele dvs. personale, astfel încât să îi puteți contacta direct.

Dreptul dvs. de a restricționa prelucrarea: Ne puteți cere să 'blocăm' sau să oprim prelucrarea datelor dvs. personale în anumite circumstanțe, cum ar fi cazul în care contestați exactitatea acestor date personale sau ați obiectat. Dacă aveți dreptul la restricționare și dacă am împărtășit datele dvs. personale cu alții, îi vom informa despre restricție unde este posibil să facem acest lucru. Dacă ne întrebați, unde este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom spune și cu cine am împărtășit datele dvs. personale, astfel încât să îi puteți contacta direct.

Dreptul la portabilitatea datelor: Aveți dreptul, în anumite circumstanțe, să obțineți datele personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat, frecvent utilizat și care poate fi citit automatizat și să le reutilizați în altă parte sau să ne cereți să le transferăm unei terțe părți la alegere.

Dreptul la opoziție: Ne puteți cere să nu mai prelucrăm datele dvs. personale și vom face acest lucru dacă: ● Ne bazăm pe interesele noastre legitime sau ale unor terți pentru a prelucra date personale, cu excepția cazului în care putem demonstra motive legitime imperioase care justifică prelucrarea ● Prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing direct. În contextul unor evenimente organizate în locațiile noastre, este posibil să fie preluate imagini foto/video pentru a ne ajuta la promovarea brandului și a serviciilor noastre. Nu este intenția noastră să preluăm imagini care sa evidențieze o anumită persoană, scopul nostru fiind doar acela de a face cunoscută publicului atmosfera din locațiile sau de la evenimentele noastre. Dacă totuși persoana dvs. este identificabilă în materialele foto/video difuzate de către noi, aveți dreptul de a obiecta la prelucrare pentru motive care țin de situația dvs. particulară. În orice caz, în respectarea dreptului dvs. la viată privată, înaintea oricărei sesiuni foto și sau video, vom anunța în prealabil că urmează să fie preluate imagini. Tudo PR nu va folosi niciodată datele dvs. personale pentru a vă supune unei decizii individuale automate care produce efecte juridice care vă privesc sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. Cu toate acestea, puteți să va opuneți oricând profilării sau luării de decizii automate în cadrul activităților noastre de remarketing conform punctului 5, secțiunea III – „Marketing” de mai sus.

Dreptul dvs. de a vă retrage consimțământul: Dacă ne bazăm pe consimțământul dvs. ca bază legală pentru prelucrarea datelor dvs. personale, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment.

Dreptul dvs. de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere: Dacă vă preocupă orice aspect al practicilor noastre de confidențialitate, inclusiv modul în care ne-am ocupat de datele dvs. personale, puteți să îl raportați autorității de supraveghere competente. Dacă doriți să vă exercitați drepturile stabilite în această politică de confidențialitate, vă rugăm să ne contactați prin trimiterea unui e-mail la office@tudorcommunications.com.

13. MODIFICĂRI LA ACEASTĂ POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE

Putem face din când în când modificări la această Politică de confidențialitate. Pentru a ne asigura că sunteți întotdeauna la curent cu modul în care folosim datele dvs. personale, vom actualiza din când în când această Politică de confidențialitate pentru a reflecta orice modificare a utilizării datelor dvs. personale. De asemenea, putem efectua modificări pentru a respecta modificările aduse legislației aplicabile sau cerințelor de reglementare. În cazul în care este posibil, vă vom notifica prin e-mail cu privire la orice schimbări semnificative. Cu toate acestea, vă recomandăm să revizuiți periodic această politică de confidențialitate pe Platforma noastră pentru a fi informat cu privire la modul în care folosim datele dvs. personale.